Recenze (193)
V síti (2020)
skvělí dokument
Jeni, Juno (2005)
Do posledni chvile clovek nevi jak to bude :-)
Geoul sokeuro (2003)
Začátek velmi dobrý avšak časem děj opadal. Nejvíce se mi líbil poslední scéna se zrcadli.
Noční můra v Elm Street 3: Bojovníci ze sna (1987)
Nejlepší díl Noční můry v Elm Street. Děti udělali tento díl mnohem zajímavější než ostatní díly.
Noční můra v Elm Street 2: Freddyho pomsta (1985)
Zklamání prvního dílu. Freddy uzavřený v těle něloho jiného byl nesmyslný nápad.
Noční můra v Elm Street (1984)
první díl kultovního hororu,velmi napínavý plný krve strachu + 1* za Johnnyho Deppa
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Od předešlých dílů příběh i další věci upadají.
Góóól! III. (2009)
Předchozí díly s příběhem a kouzlem pro fotbalové nadšence.Ale tohle? Šitka !!! nemám slov
Škola rocku (2003)
Nářez
Rok jedna (2009)
Jedna z blbých komedii ovšem díky Jacku Blackovi ,film dostal o hvězdičku navíc.