Recenze (193)
Americký Drak: Jake Long (2005) (seriál)
no někdy je to dobrý,když se člověk nudí
Když si Chuck bral Larryho (2007)
jedna z pruměrných komedií
Ten Největší (2007)
místy vtipné a místy až moc trapné. zdlouhavé scény na konci filmu. ujde to
Adresát neznámý (2001)
Tvorbi Kim Ki-duka mám rád a tento film není vyjímka. tento film je ale stělesněním drastických projevů,které mi nedali chvíli v klidu.Film byl brutálně natočen až se mi na něj v několika okamžicích(hlavně scény na začátku filmu se psy) chtělo film vypnout. No asi nejsem silná povaha.
Ballet gyoseubso (2004)
FLYING BOYS je film o těžkém období života středoškoláků, avšak čekal jsem od filmu více.Nedokázal jsem se za celý film uplně stotožnit s hlavním hrdinou.
Rychlí a zběsilí (2009)
pronte mi že to takhle řeknu,ale tohle je sračka. Svatá jednička
Hvězdné dítě (1997)
celkem slušná rodiná podívaná
Peklo s princeznou (2009)
nakonec to byl mazec
Vánoce v srpnu (1998)
nevím co dodat bylo to dobrý ale za roly Da-rim dávám * na víc. celý film mi krásně zpříjemnila
Dolryeochagi (2004)
Překrásný film o přátelství,o poučení o lásce i troše sportu. Skvělá akční podívaná korunovaná písničkou Life is Life.