Poslední recenze (28)
Mr. & Mrs. Smith (2024) (seriál)
Vůbec jsem nečekal, že mě to od prvního dílu takhle strašně chytne. Hodně mě bavil soundtrack, kamera a za mě skvělé pojetí. Rozhodně doporučuji a nechápu místní hodnocení. Za mě určitě 5/5
Jen vraždy v budově - Série 3 (2023) (série)
Za mě určitě nejslabší série a celková unavesnost seriálu. Větší část času se vražda téměř neřeší. Martin se vrátil do svých stupidních rolí z jeho podprůměrných komedií a závěr je takový nijaký. Skoro bych si až přál, aby tahle série byla poslední.
Kate (2021)
Akční jednohubka s gun-fu. Za mě dobrý, mělo to všechno co od žánru chci a jenom 106m. Takže pohoda, klidně doporučuji