Oblíbené filmy (10)
Mlčení jehňátek (1991)
"Cítim tu tvou..." Už v první scénce jsem se smál a bál zároveň. Kanibal Hannibal na stopě po Buffalo Billovi, uprostřed krásná Clarice, která řeší kde kdo koho obuškem umlátil a pak mu ukousl kus hlavy a kdo koho svlíkl, zabil a kdo koho dal do studny. Skvělý příběh a atmosféra, která by se dala kousat, řezat i krájet
Úsvit mrtvých (2004)
Osvícení (1980)
Není třeba komentovat. Mrazivá atmosféra hotelu Overlook, který nepřehlédnete a děsivé, nechutné scénky viz medvěd či krásná mladá dívka ve mě asi dlouho zůstanou a ač byl King s tímto dílem nespokojený, tak já byl spokojený velmi, je mi jedno zda v předloze je tlustá blonďatá Wendy či ve filmu černovlasá a hubená, vždyť podstatný je filmový zážitek a příběh.
Kmotr (1972)
Psycho (1960)
Kdo by neznal Psycho mistra napětí Alfreda Hitchcocka, ať už slavnou scénkou ve sprše doprovázející tísnivá hudba Bernarda Herrmanna či motel, do kterého vejdete a už se nevrátíte. Film, po kterém mi stále běhá mráz po zádech i po tolika letech.