Recenze (161)
Na samotě u lesa (1976)
Dolívejte vodu! Přidejte plyn!! 5*
Demolition Man (1993)
"Ve městěje nový šeřík" dí Sandra Bullock.Mám rád filmy tipu až se v roce 2006 nastěhujem do velikých měst.Navíc Sly je můj oblíbenec a ty jeho ručně pletené svetry,no prostě "kurva" 80%."Frogu.cz byl jste potrestán odnětím deseti kreditů".....................
Nebezpečná rychlost 2: Zásah (1997)
Hodně,hodně slabý odvar jedničky.Druhá hvězda za Dafoa.
Nebezpečná rychlost (1994)
Páni když jsem ten film viděl na VHSce poprvé tak jsem ani nedýchal,žádná hluchá místa,napětí od začátku do konce a když jsem ho pustil sousedům kteří neměli video tak nedýchali oni a já se bavil ještě líp než poprvé(člověk si všímá věcí co napoprvé při tom tempu nestíhal).Prostě namíchaná kombinace Keanu Reeves, Dennis Hopper a Sandra Bullock byla opravdu Nebezpečná rychlost.......
Poslední muž (1934)
tobě nějak odstávají uši,ať se víckrát neopakuje :-) to mě dostalo.....
Sedm statečných (1960)
Nejlepší z nejlepších.Hudba?Pokaždé mám husí kůži když spustí......
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Líp než Shit bych to nenapsal.75%
Habermannův mlýn (2010)
Byl by to film na pět* kdyby se ovšem držel historických fakt,když už se Herz jal natočit příběh podle skutečného příběhu tak se ho měl držet a né překrucovat pravdu a v tomto případě citlivou pravdu když z čechů udělal vraždící bestie,přitom Habermanna zastřelil ze msty jeden člověk za to že ho dříve mlynář vyhodil z hospody.Něco o tom vím.
Maska (1994)
Při prvním shlédnutí jsem se báječně bavil,Jim Carrey je borec a Cameron Diaz je má favoritka.Taky bych bral takovou MASKU :-)
Bouřlivé víno (1976)
Já vím že mě někdo nařkne že mám rád komančské filmy ale to je prostě moje gusto.Vláďa Menšík a jižní morava k sobě patří.Já prožil na jihu naši vlasti vojenská léta a strašně rád na ně vzpomínám.A u tohoto filmečku i pokračování se tím doslova opájím.