Recenze (5)
Mladá dáma (2024)
Silný ženský prvok v celom filme, potažmo až netflixovsky feministický, samozrejme nesmú chýbať herci tmavej pleti, onoho času za sociku boli podobné nezmysly o partizánoch :D Hnus velebnosti, jdu blejt
Všechna ta krása a zabíjení (2022)
čím hůře, tím lépe...
Jízda smrti (2023)
Taková hloupost, Liam nám zestárnul a točí hlouposti, Steven Segal style, škoda.
Invaze - Honba za duchy (2023) (epizoda)
rozťahané na sto smerov, to sa bude dlho spájať, škoda toho, na začiatku to vyzeralo fajn, kvalita ide ma ukor kvantity, len nech sa vyrába, ako v sociku dpč
Meg 2: Příkop (2023)
celé sa to nedalo dopozerať, technológiu hlbkového ponoru zmákli jedným exoskeletom, zvyšok ani nestojí za reč, veľa dobrých nápadov,kus kameňa za jednu miliardu,avšak nerozbehnuté vôbec, uponáhľaný skoro koniec,chceli to mať zjavne za sebou