Recenze (24)
Živí mrtví: Počátek konce - Pes (2015) (epizoda)
Furt čekám na poradny rozjezd ale tahle epizoda byla určitě lepší než dvě předchozí.
Živí mrtví: Počátek konce - Počátek konce (2015) (epizoda)
Koukám na celé TWDU chronologicky a tohle je solidní začátek. Bavilo mě to ale byl to nutno přiznat dost pomalý rozjezd.
Manifest - Předpokládaný čas odletu (2019) (epizoda)
SPOILER Finále bylo perfektní. Všechny dějově linky dostaly nějaký cliff hanger. Nevíme kdo umřel, nevíme, kdo je major a teď už víme, že hlavní postavy májí lhůtu. Jediná věc, co mi přijde zvláštní je, že tak hrozně truchlí, že za pět let přijdou o Cala. Je to znamení, že o nej jednou přijdou, to určitě, ale vždyť je to dítě s rakovinou. Je dobře, že přežije pět let. 97%
Prvních 100 - Spacewalker (2014) (epizoda)
Přišlo mi velice nereálné, jak ani vláda nechtěla Finna nechat zabit kvůli emocnimu poutu. Vytvořilo to ale skvělou zápletku
Včela na mušce (2022) (seriál)
Skvělá zábava na jedno odpoledne. Nasmál jsem se jako už dlouho ne. Jsou jen dvě věci, se kterými nesouhlasím. Zaprve mi nedává smysl, proč dílo není film, ale seriál. Zadruhé jsem našel některé chyby, zejména v deváté kapitole. Konec s usvedčením podvodníka nedával tak úplně smysl. Ačkoliv dostal Trevor většinu trestu za ničení umění, tak i po smazání tohoto by mu zbývalo minimálně zranění psa, žhářství a spanilá jízda, takže by si ještě i po Christianově odsouzení něco určitě odseděl. Je to jen detail a mimo to se mi seriál jako taková jednohubka moc líbil.
Lidské zdroje - Školení (2022) (epizoda)
Mnohem lepší, než první díl.
Živí mrtví - Série 2 (2011) (série)
Začátku série bych dal tři hvězdy, protože se stále jen řešila ztracená holka, posléze postřelený Carl a vztahy mezi postavami. Na 4 hvězdičky tuhle serii vytáhla skvělá postava Maggie a poslední tři poměrně hodně akční díly.
Brooklyn 99 - Ti dobří (2021) (epizoda)
BLM k mému zklamání nepříznivě ovlivnilo začátek poslední série. Rosa, která odstoupila a Charles, který najednou přispívá na náhodné charity by dostali jednu hvězdu, ale Scully, který u sebe má vždy tablet a partnerské problém Raymy to vytáhli na 3
Brooklyn 99 - Série 7 (2020) (série)
Jednoznačně nejlepší série seriálu! Nejlepší epizody: Captain Kim, Pimemento, The Jimmy Jab Games II, Ding Dong, Ransom, Lights Out
Brooklyn 99 - Třikrát a dost (2020) (epizoda)
Letos trochu odfláknutá loupež, ale Rosa na konci to zachránila!