Recenze (1 499)
Plotýnky na tři dny (1978) (TV film)
Takhle to za komárů chodilo , kdo potřeboval něco opravit , postavit , udělat a nezvládal to sám , nemohl se spolehnout na oficiální řemeslníky a firmy , k tomu sloužili tzv. meloucháři , tedy pokud na ně člověk měl finance , nebo mohl na oplátku něco nabídnout , jako za tzv. prvobytně pospolné společnosti. No a melouchy se dělali i v pracovní době , a nejlíp , když se člověk hodil marod , ale to zase chodili kontrolovat revizoři nemocenské, o "zábavné" situace pak nebyla nouze. Tato komedie je toho excelentním příkladem, jako vždy Vynikající pan Menšík.
S čerty nejsou žerty (1984)
Naprosto souhlasím s uživatelem Roswelll , díky pane Bočane.
Nám se to stát nemůže (1986) (TV film)
Jak cituje ve svém komentáři uživatel D.Moore , věta , kterou vypustí v cca 47:32 pan Nárožný vystihuje vše , nádherný TV film pana Bočana o rodinných trablích .
Zabiják proti své vůli (2019)
Kravina , ale zábavná jízda, a to se nevylučuje , pan J.L.Howden je zřejmě podobná krevní skupina , paráda.
Bezva ženská na krku (2016)
To co napsal Flipnic , souhlas , akorát dávám o 1 hvězdu navíc , p.Vetchému toho morouse prostě věříte.
Babysitting (2014)
V hlavní roli "spratek" , dítě nemám , ale udržet na uzdě něco takovéto musí být opravdu zřejmě psychicky náročné. Zde jsem začal sledovat pány Lacheaua a Boudaliho , protože styl jejich komedií mi sedí převelice . 2 slovy - lehkost a nadhled. Tleskám a po jejich 5. shlédnutém filmu , přeju ať si drží laťku stále takhle vysoko. Díky za super zábavu.
Nikdo (2021)
Paráda , začíná to vypadat po jeho 2. režii , že pan Bekmambetov bude mít v kolegovi Najšullerovi plnokrevného nástupce, to byla zase jízda , i když uznávám , že představiteli hlavní role B. Odenkirkovi v jeho váhové kategorii je docela těžké ty jeho schopnosti uvěřit . Ovšem to nic nemění na tom , že to je spektakulární mazec. Jak prohlásil v 1 díle pan Tau , když už konečně promluvil : "Fofr fofr se neříká , říká se , pospěšte si ". Výborná zábava.
Rozhněvaný muž (2021)
Nekompromisní jízda, musim si dát pro porovnání i 17 let starý francouzský originál , ale tohle se panu Ritchiemu povidlo , a člověk pak promine J.Stathamovi i ten jediný výraz ,který má po celé 2 hodiny filmu ve tváři.
Prach a broky (2015) (amatérský film)
Nechápu , kdo tomu může dát odpad , nicméně , je zde vidět , že i bez známějších tváří a velkých financí se dá udělat výtečná zábava . Když převládá nadšení a zápal , člověk pomine i nějaké ty "kosmetické" vady na kráse . Dobře vy partičko , dávám vám za 5. A jen tak dále.
Pohádka z šafránové louky (1980) (TV film)
Skřítkové Meduna a Jeduna na salači, tak to mi v klidu ke štěstí stačí. Další z úžasných kreací pana Nárožného, velká spokojenost.