Recenze (1 499)
Lepší pán (1994) (TV film)
Předválečný scenář německého autora W. Hasenclevera uchopil režiser Hykl průměrným způsobem . Příběh polepšeného "sňatkového podvodníka" Mobiusse , který se náhodou přes inzerát zamiluje na 1. pohled do mladičké dědičky imperia velkoprůmyslníka Compasse . Panu Bartoškovi ty donchuáni taky šli velice pěkně.
Inscenace - Série 3 (2022) (série)
Kvality 2. řady to rozhodně nedosahuje , občas divákovi přijde , že pánové vařili hodně z vody...
Zocelovací kúra (2015)
Mayo a Čokoláda spolu řeší problém . Naprosto neškodná bady komedie , která je naplněná situacemi , kdy sem si občas opět poprskal triko . Hodně odlehčená pohodová zábava. "Já sem takovej rasista , že mám na šachovnici jen bílý figurky. Je to sice matoucí , ale černý nesměj dostat šanci vyhrát." Jako kdo tohle vymýšlí...Myslím , že dnes už by se tahle hláška do emerického filmu dostala těžko.
Sisu (2022)
Finský terminátor Kostěj Aatami v akci. No určitě třeba vyzdvihnout u tohoto filmu gore , tady si pan Helander opravdu pohrál s detaily . Jinak pochopím i rozhořčení zdejšího kolegy messengera , který se pozastavil nad tím , proč použili tvůrci ruskou T55 , která se začal vyrábět až rok po válce . Občas mi totiž přišlo , že na některé záležitosti byl badžet nižší , než se původně předpokládalo. Každopádně ve výsledku parádní krvavá akční ísternová podívaná.
Kvarteto (2017)
Zatím nejslabší počin pána Krobota . Z nějakého důvodu jsem si vzpoměl při projekci na naše starší skvosty Mrtvej Brouk , Anděl Exit a Perníková věž . Ta atmosféra tohoto výtvoru mi připoměla tu ranou tvorbu našich tehdy mladších tvůrců . Jako tváří se , že to je děsně kůl , ale je to úplně o ničem , světlejších momentů opravdu pomálu. A to disharmonické pidlikání tomu ještě naložilo. Pana Kroupu asi vyzvedli k tomu filmu v nějakém ústavu. No každý má občas slabou chvilku.
Policajt samurai (1991)
Ne nech ho být , je to samuraj. Chce zemřít se ctí. Tak tohle je klasická ukázka totálního odpadu. Jenže je to ve všech aspektech tak komplexně blbý ,.až je to vlastně úžasně zábavný. Protože celý film člověk nevěřícně vrtí hlavou , jestli se mu to nezdá.
The Covenant (2023)
Definice rčení : "Nasadil za něj krk" . Úplně z jiného soudku , než jsme u pana Ritchieho zvyklí a opět se nemá za co stydět.
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
Majstrštyk , který jsem odkládal a po shlédnutí musím říct , že by to byla zásadní chyba , nepodívat se na takovouhle skvělou komediální serii . Pan Krobot jako režiser u mě stoupá vzhůru každým dalším jeho zářezem.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Příjemná vtipná akční podívaná . Na pana Ritchieho se prostě dá spolehnout . A zřejmě mu i odpustím tu jedinou životní chybu , kterou kdysi udělal , že se zapletl s 1 šerednou rádobyzpěvačkou , ale to byla tehdy asi jen mladická nerozvážnost.
Ostrý holky (2018)
Na to , že to je rejžova prvotina , protože většinou dělá maskéra , tak to nedopadlo vůbec zle . Ale samozřejmě já jsem na tyhle krvavé kraviny vysazený už od cca roku 87 , kdy se už občas něco dalo chytit na polských TV , takže s rezervou . Nicméně za mě , víc takových zábavných hovadinek.