Recenze (316)
Seed (2012)
Filmík začína pekne: niekto ide niekam niečo zistiť/nájsť/vybaviť. Som zvedavý. Niečo toho muža totiž celý čas sleduje. A potom.. to vyšumí do prázdna.
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Najviac kritiky si tu film "odskákal" za námet, scenár, záver atď.. Ale nie! NEbola to tragédia ani zďaleka! Ostal námet z prvej kocky, to áno, ale (na moje potešenie) pribudli hyperpriestory, pohrávanie sa s časom, priestorom (aj tým "klasickým", nie len tým "hyper"), gravitáciou a pod. Každý priestor v kocke bol biely a to ubralo na temnej atmosfére prvej kocky, na druhú stranu celá "kocka" pôsobila viac skľučujúco aj keď menej klaustrofobicky. Záver bol tak trochu "čtk?" (z anglického originálu "wtf?" preložil Antaeus), čo je škoda. Chcem vedieť kto (aj keď to som sa sčasti dozvedel), ako a hlavne prečo? Zhrnuté v kocke: radše blúdiť v priestore, ako v čase.
The German (2008)
Pekný film. Ale kvality tohoto, žiaľ, nedosahuje, aj keď triky sú tu pekné.
Odporná hra (2011)
Nie som hrdina, ale na mňa niekto vybehnúť so strúhadlom na syr s úmyslom vykonať mi faciálny facelift, tými foršňami na oknách by som sa aj prehrýzol. Z celej bandy neodbrovoľných darcov telesných tekutín mi suverénne najviac liezla na nervy sadistická čiernovláska. Do každého rýpala (niekedy aj doslova), ale keď prišiel rad na ňu.. No, nebudem prezrádzať. Film v podstate plochý ako dráha Castrol arény v Žarnovici, na konci ale aj tak čaká malé prekvápko. Vyzdvihujem hudobný podmaz, ktorý bol vážne výborný. Najmä úvodný song.
Paths of Hate (2010)
Ľudia sú netvory. Bezdôvodná chuť zabíjať aj za cenu straty vlastného života je tu vykreslená fantastickým spôsobom. Povinné video pre každého hocikto-fóba a hocičo-istu
I na Barbie občas přijde splín (2001)
V súvislosti s týmto ma napadá jedine: Life in plastic, it's fantastic! :)) Hviezda za vizuál/nápad s bárbinami.
Nymphomania (1993)
Aby sme si to ujasnili: nesúhlasím s takto drastickým spôsobom znižovania počtu ohrozených živočíšnych druhov, ale na druhú stranu.. Zvedavý soym teda bol. Koniec hustý, súhlasím s názorom, že tvorca bol pod vplyvom niečoho "nadpozemského", čo zoženiete iba cez veľmi spoľahlivé kontakty s veľmi pochybnými individuami..
Zkouška (2009)
"Rúmofky" ja rád. Škoda preškoda "magického" záveru, mohlo to byť za 5, dať tomu "prízemnejší" koniec. Len ma zaujíma plat a pozícia, kvôli ktorej sú ľudia schopní urobiť čokoľvek? Pre aké zamestnanie si ty schopný spraviť ČOKOĽVEK? //"PRED VAMI JE JEDNA OTÁZKA. POŽADUJEME JEDNU ODPOVEĎ."//
Svéráz národního rybolovu (1998)
Jedno je mi jasné: ak na rybačku, tak jedine do Ruska! A odtiaľ rovno na dialýzu :))