Recenze (208)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Tomuhle zbytečnýmu crapu bych dal jednou hvězdu aspoň za koně, akorát blbý, že koně nesnášim.
Hrůzná minulost (2012)
Boobs.,
Prohibition (2011) (seriál)
Prohibice od A do Z. Velmi detailní informace, úžasné dobové záběry. I přes dlouhou stopáž opravdu zajímavé.
Gamer (2009)
Running Man remastered.
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Souhlasím s McClanem.
Californication (2007) (seriál)
Zatím hodnotím takto po shlédnutí 3 dílů.
Gympl (2007)
Plytké a bezduché. Myslím, že tam je jeden dobrý vtip. Ale vlastně ani tím si nejsem jistý.
Mezi řádky (2007)
Plné patosu a těžko uvěřitelných momentů. Hilary Swank hraje již tradičně na úrovni, což ale film rozhodně nezachraňuje. Kromě místy skutečně plytkých dialogů je dost těžko uvěřitelný i tak rychlý přerod dětí ulice v nadšence do vzdělávání. Mimo to si myslím, že film zabývající se podobnou tématikou s Michelle Pfeifer v hlavní roli se tohoto tématu chopil lépe.
Once (2007)
Maybe I'm not that kind of hippie. Charles Bukowski
Operace Silver A (2007) (TV film)
Sám nemohu uvěřit tomu, že novému českému filmu dávám pět hvězdiček. Velmi mile překvapilo.