Recenze (269)
Kmotr (1972)
Knihu jsem nečetl, natožpak abych přesně věděl, o co vlastně půjde. Zato pár komentářů jsem si předem přečetl, to ano, ale na takové monstrdílo mě to ani zdaleka nemohlo "připravit". Nebudu vychvalovat do aleluja, toho už se zhostili jiní, povolanější. Jedna scéna se mi ale vryla do paměti tím nejtvrdším majzlíkem, už kvůli ní 5 hvězd; a sice kterak má mladý Al odprásknout ty zkorumpované poldy a nesměle pokukuje po lokále - to jsem teda nevěřil, že je tak pěkně prošpikuje :-)
Adamova jablka (2005)
Tak tohle vážně můžu! Nějaké ty biblické motivy zkombinovat s padajícím Hitlerem ze zdi, kleptomanským věčně nalitým tlustoprdem a frajerem z Al-kaidy či odkud, do toho charakterní nácek a nastávající matka alkoholička, paráda. Párkrát jsem se opravdu zasmál, zejména u scény s havrany: "Smí se tu používat pistole, Ivan? Sakra, to jsi měl říct dřív :-)"
Život Briana (1979)
Velká pecka, zhlédnuto prozatím jedenkrát a určitě ne naposledy! Kvůli tomuto "filmu" jsem si koupil Bibli (samozřejmě že v akci za pár šekelů :-) a ku-po-di-vu o Brianovi ani řádku! V daším díle by mohl vyvést tak hrozně utlačované romské spoluobčany z Varnsdorfa (samozřejmě si dělám legraci) do Janova jako jeho starý známý soukmenovec Mojžíš, když tu partu flákačů vlekl zpátky do Judee.
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Slabší 4.
Outsider (2020) (seriál)
"Autsajtr pozná autsajtra!"
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Slušný
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nevím, jestli to vzešlo z Bukowskeho protažených úst, ale myslím, že pronesl, že jediní opravdoví umělci jsou bukvice. Tady to platí dvojnásob.
Rapl (2016) (seriál)
Mě to baví; a to je na současnou ČR seriálovou tvorbu unikát!
Stranger Things (2016) (seriál)
Pozor, jde pouze o rekapitulaci! Vše již bylo napsáno. Je to prvotřídní filmový vořech s PP, jehož krví koluje Half-life, Stephen King, David Lynch a já tam zřel i trochu Coenů.
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizoda)
Bože, to je dem..t!!!