Recenze (59)
Meg 2: Příkop (2023)
To je tak blbý, až to tříská dveřma 😁. Když psali scénář, tak museli brát hodně slušnej matroš. Což o to, to se stane, ale že přijde někdo, a řekne: "To je super, to musíme natočit a dát to do kin." Sežene na to ranec prachů a fakt to dotáhne do konce, to mi hlava nebere!
Yesterday (2019)
Skvělá myšlenka. Jen mám pocit, že to šlo udělat ještě lépe. Přesto nejlepší pocta The Beatles bez Beatles. Tři a půl.
Vybíjená (2015)
Úplně zbytečnej film.
Kouzelníci (2013)
Jim Carrey jako parodie Crisse Angela naprosto vynikající.
12 let v řetězech (2013)
Mnou očekávaná dramatičnost zůstala rozmělněna v nekonečně dlouhých artových záběrech. Ať jsem se snažil sebevíc a filmu šel vyloženě naproti, přesto mě nevtáhl do děje. Nad výstupem Brada Pitta jsem jenom nevěřícně zakroutil hlavou.
Gladiátor (2000)
Tři a půl a víc ani ň.
Bratrstvo černé pracky (2002)
Další pozitivně rasistická srágora. Otřes.
Terra Nova (2011) (seriál)
Prostředí děje skýtá neskutečný potenciál, ale dramatické scény jsou nešetrně rozmělňovány zcela nelogickými dialogy, které vyvolávají cukání v koutcích úst. Zatím 50%.
Nouzový východ (2008)
Výprava, kostýmy, vynikající herci, ale kde jsou sakra ty děti o kterých pořád mluví a děsně je údajně omezují??? Bohužel tím to celé velmi ztrácí na uvěřitelnosti. Škoda.
Kung Fu Panda (2008)
Milé, vtipné, ale je to za lidovku.