Recenze (170)
Hitlerovi lékaři - Vražedné reformy (2003) (seriál)
Jeden ze slabších kousků. Moc mu nepřidává kromě chaotického zpracování ani časté opakování záběrů...
Králova řeč (2010)
Další ze zajímavých příběhů II. světové války v podání přesvědčivého Firtha(plačící scéna) ve výtvarně výborně podaném snímku (zamlžený park je "jen" bonbonek). Pro mne však v souboji Černá labuť x Králova řeč vítězí balet po prodloužení...
Na nože! (2010) (pořad)
Poněkud trapná variace na Gordona R. a jeho Pekelnou kuchyni, tohle se fakt nepovedlo....
Šéf na grilu (2011) (pořad)
šéf je dobrej, ale formát pořadu není žádné terno
Konzumní děti aneb Komercionalizace dětství (2008)
Vděčné téma útoku a regulací reklam na věci určené dětem. Co mi však vadilo, byla skutečnost povrchního náhledu na celou problematiku, viz školní zájezdy do obchodních center...ale už není prozrazeno proč se tak děje a tak by se dalo pokračovat...
Bastardi (2010)
Když si odmyslíte hlášky "dětských" herců, tak zbude jen sajrajt bez pointy s reklamou na Husquarnu. Jan Přeučil nehraje nic moc, přesto ostatní strčí hravě do kapsy. Dokoukal jsem, takže odpad nedám...
Oceány (2009)
Nááádherně natočeno. Ačkoliv na dokumenty o přírodě moc nekoukám, tak u tohoto jsem ani nedutal...
Gulliverovy cesty (2010)
Za debilní konec 40%
Fotři jsou lotři (2010)
Jediné plus Jessica Alba
Piraňa 3D (2010)
Útok na nejnižší pudy v podobě spousty "koz" a krve. Piraně působili až moc digitálně a vůbec, chybí i logika, děj je předvídatelný.