Recenze (68)
Valkýra (2008)
Veľmi kvalitná historická dráma o atentáte na Hitlera, ktorý dopadne... v tomto prípade mi nevadilo, že som vopred vedela, ako to celé dopadne. Dokonca musím priznať, že som sa v istom okamžiku pristihla pri myšlienke, že v kútiku duše dúfam, aby to celé dopadlo úplne inak. No a čo sa týka hereckého obsadenia, aj keď som sa toho trochu obávala, Tom Cruise v hlavnej roli mi vôbec nevadil, práve naopak.
Milionář z chatrče (2008)
Niečo tak krásne som už veľmi dlho nevidela. Ďakujem.
Labyrint lží (2008)
Kvalitný špionážny film s dobrými hercami (aj keď mne chvíľku trvalo, kým som pochopila, že sa pozerám na DiCapria). Nenudilo ma to, ale ani obzvlášť nenadchlo, všetko bolo fajn, ale... niečo tam chýbalo, no a záver som tiež čakala iný (aj keď pri scéne, kde DiCapria v podzemnom bunkri točia na kameru, som si zakrývala oči, a čakala, kedy "to" príde - no a neprišlo). Pavučina lží vo mne zanechala poznanie - tento svet je príliš malý na to, aby ste niekomu klamali a on na to nikdy neprišiel, alebo aby ste sa schovali a dúfali, že vás nikdy nenájdu. Nájdu.
Než si pro nás přijde (2007)
Výborný Jack Nicholson a Morgan Freeman vo filme o tom, čo všetko sa môže/malo by sa udiať, kým dvaja postarší a dosť chorí páni navždy zaspia. Film potešil, aj keď nezanechal až takú hlbokú stopu, ako by možno mohol. Každopádne, kým si po mňa príde, ešte by som rada videla pár dobrých filmov s Jackom či Morganom.
Sedm životů (2008)
Je pravda, že tento film trvá trošku dlho, a keby mal o 30 minút menej, asi by dosiahol viac. Je pravda, že asi v polovici som začala tušiť o čo ide, a záver začal byť viac než predvídateľný. Napriek tomu všetkému ma Gabriele Muccino aj s Willom dostali tam, kde chceli. A tiež mi ukázali, koľko podôb môže mať smrť.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Vezmite dvoch chlapíkov, ktorých spoločné IQ je čosi cez 300, do bytu naproti nim nasťahujte blondýnku a dostanete základ na dobrý seriál. Pridajte Rajesha a Howarda a máte výborný seriál.
Přátelé (1994) (seriál)
Priateľov si môžem pozrieť kedykoľvek, a nikdy ma nenudia. Neviem, ako to tá partička urobila, ale urobila to veľmi, veľmi dobre.
Wallace a Gromit: Cesta na Měsíc (1989)
Skvelý humor a výborná animácia. A ten robot na Mesiaci bol skrátka neuveriteľný :).
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Krásny film, plný čohosi sladkasto tajomného, romantického, farebného... a plný Audrey samozrejme. Môžem si ho pozrieť kedykoľvek, zakaždým mi je o niečo lepšie, ako mi bolo. A o to občas ide, no nie?
Věčný příběh (1998)
"Rozprávka" o Popoluške, kde príbeh nie je úplne taký, ako sme zvyknutí, holúbkov by ste tu hľadali len márne, ani šošovicu s hrachom netreba preberať, napriek tomu sa mi to páčilo. Také milé romantické pohľadenie duše. A je to jeden z mála filmov, kde sa mi páčila Drew Barrymore.