Recenze (11)
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Tak toto je jedna z nejlepších soutěží, které se kdy v televizi vysílaly. I já jsem ji hltal díl po dílu. Fandil celému týmu, těšil se na získávání klíčů uprostřed milionu švábů, při přelézání točících se válců, zápasů v bahně. Ať žije Paklíč a doufám, že se to bude vysílat znovu!! Určitě bych nebyl sám, kdo by si je nenechal ujít.
Sněženky a machři (1982)
Sněženky - skupina holek, které moc nepřijímají Kardovu dceru; Machři - grupa kluků kolem Vikiho Cabadaje. Dohromady normální třída jedoucí na lyžařský výcvikový kurz. Tak tento film skvěle připomněl atmosféru 95% lyžařských kurzů, které v naší republice probíhají... Klasika... Jak přísnost vedoucího kurzu, tak i nadhled profesorky Boženky a v neposlední řadě naivita Hanky, absolventky pajdáku. Nej hláška: (při předjíždění na běžkách): Brťka: "Viki, stopa! Stopa, Viki, Stopa!!" Viki: "Leda hovno!!!"
Agatha Christie's Poirot - Zlo pod sluncem (2001) (epizoda)
Nejzdařilejší filmová adaptace románu Agathy Christie Zlo pod sluncem. Ze všech filmů o Herculu Poirotovi - 97,5%
Hotel Modrá hvězda (1941)
Jeden z nejlepších "filmů pro pamětníky". Ovšem toto označení je kolikrát zaádějící. Nejsem žádný pamětník, a i přesto si tento film nikdy nenechám ujít.
Putování s pravěkými monstry (2005) (seriál)
Velice kvalitní dokument přibližující vývoj základních prvků v našem těle. Skvělé animace.
Šest dní, sedm nocí (1998)
Harrison Ford jako samorost Quinn, Anne Heche jako Robin, moderní žena, která si život na zdánlivě pustém ostrově nedokáže vůbec představit. Stejně si ti dva nakonec padnou do oka. Musí, jinak by přišli o život... Ne, průměrný, ale vcelku normální film téměř pro kohokoliv. Nej hláška: Robin: "Nemůžete lovit páva, je to vznešené zvíře!!" Quinn: "A já slyšel, že chutná jako kuře!!"
Kamarádi (1969) (seriál)
Nezapomenutelný Marek Eben jako Váleček... :)
Doba ledová (2002)
Úžasná animovaná komedie. Veverka, snažící se rozlousknout svůj oříšek; velmi nesourodá trojice zvířat, která nechtěla nebo nemohla migrovat na jih, putující za družinou lidí, aby jim vrátila syna... Navíc výborný dabing s Jiřím Lábusem v čele. Zkrátka animák nejen pro děti.
Přátelé (1994) (seriál)
Tak tento seriál je jeden z mých nejoblíbenějších, až bych řekl, že v mém soukromém hodnocení obsadil příčku nejvyšší. Rachel, Monika, Phoebe, Joey, Chandler a Ross. Tahle šestka mě inspirovala, poučila a bavila mě zároveň. Nejvíc asi Chandler... Jeho vtípky mě bez výjimky dostaly všechny Navíc má neskutečný reakce a obrovskou škálu grimas... Přátele hodnotím všemi pěti hvězdičkami i proto, že miluji vývoj postav. A v těch 10 řadách, které jsem sjel takřka na posezení se ty postavy, ale i herci, změnili tak, či onak. Někdy k horšímu, ale z 99% k tomu lepšímu. Tomu, kdo tuhle šestku ještě neviděl, vřele doporučuji!!
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Výborná práce režiséra Reynoldse. O to skvělejší výkony Kevina Costnera, Morgana Freemana a dalších. Alan Rickman jako šerif z Nottinghamu, velmi podařená role. Být jako Robin Hood je asi snem každého kluka v určitém věku. Ani já jsem nebyl výjimka -Nejskvělejší scény z filmu: Přepadení v biskupově kapli, "zkrocení" bratra Tucka, závěrečná bitka mezi šerifem a Robinem, a taky Azeemův hod šavlí po Mortianně:P To jsem si nemohl odpustit. Když jsem byl menší, pouštěl jsem si to dennodenně. A nejspíš se k tomu zase vrátím...