Oblíbené seriály (10)
Čtvrtá hvězda (2014)
Okresní přebor (2010)
Naprosto příjemné překvapení, zatím jsem se fakt dobře bavil a od srdce zasmál... Fakt vtipnej je ten "jáčkující bojec". :-) Po šesti dílech - furt super... :-) "DOBJEJ... :-)" CELÁ SÉRIE NAPROSTÁ PARÁDA...
M*A*S*H (1972)
MASH dávají v TV nepřetržitě X let a stále je na co koukat...
Lajna (2017)
Hrouzek je Bůh!!!
Dexter (2006)
Neuvěřitelnej mazec... DOPORUČUJU VŠEMA DESETI... Abso"kurva"lutně nejlepší seriál všech dob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trošku upravuji svůj komentář: První 3 série pecka, poté sestupující tendence...