Poslední recenze (20)
To Catch a Killer (2023)
Tak tohle sedlo jak pomyslný p**l na hrnec. Temné, atmosférické, herecky velmi solidní a s atraktivními hlavními postavami. Velmi příjemná dvouhodinová podívaná.
Černý telefon (2021)
Pětihvězdový horor? Ehm, ani omylem... Pominute-li Ethana Hawka (který ale ve výsledku zase tolik prostoru, kolik by si člověk přál, nedostal), a jednu "jakžtakž" hororovou scénu, zbyde vám vlastně dost neoriginální, nenápaditý a ničím nevyčnívající "horor", který zapomenete velice krátce po jeho skončení - jednoduše pro to, že v něm nic k zapamatování není. 55 % a jedno z největších hororových zklamání roku.
Seveřan (2022)
Já si to užil. Atmosférický a výpravný zážitek.