Poslední recenze (16)
Červená, bílá a královsky modrá (2023)
Roztomilá romantická komedie, která dokáže být opravdu vtipná. Knížku jsem četla dva roky zpátky a líbila se mi. Jsem ráda, že ani filmové zpracování nebylo zklamáním. Je super vidět lgbt filmy, kterých bohužel ještě není dost, a dokázat říct, že jsou kvalitní. Boží na odreagování.
Živí mrtví - Série 3 (2012) (série)
V téhle sérii máme pocit, že bojujeme o proti něčemu viditelnému. Guvernér. V předešlých dvou sériích jsme sledovali jen boj o přežití, zda má skupina dostatek jídla a dostatek zbraní. Teď bojujeme proti živím. Je to hezká změna a mně se osobně moc líbí. Rozvíjí se příběh stále dál a vidíme nové skvělé postavy. Mně se osobně moc líbí Michonne a její štít ohledně její minulosti. Věznice je skvělá změna prostrředí, něco více zajímavého. Ze tří sezón, které jsem zhlédla, se mi tato líbila nejvíc.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
SPOILERY! Tohle je film, který MCU potřebovalo. Marvel poslední dobou vydává dětinské seriály a filmy, které se snaží být hrozně vtipné (tak jako to vyšlo se Strážci), ale bohužel to jsou většinou jen trapné a nepovedené slátaniny. Film ve mně vzbudil spoustu emocí, jak už dojetí či smích. Výborné zpracování posledního dílu trilogie. Konečně se dostáváme do hlubin Rocketa a jeho smutné minulosti. Rocket je středobod této série a taky jedna z nejvíc zničených postav z Marvelu. Jsem ráda, jak celý film (celkově i celá série) nakonec dopadli. Myslím si, že všichni potřebovali najít sami sebe a jít si svou vlastní cestou. James Gunn to prostě umí a těším se na jeho filmy v DC!