Recenze (294)
Diana - sedm dnů, které šokovaly celý svět (2017) (TV film)
Strhující! I když jsem nechtěl, plakal jsem...
Divočina (2006)
Madagaskar - Hledá se Nemo - trochu Lví král - a mnoho dalších...
Doba ledová (2002)
Váhám, jestli je lepší Shrek nebo Doba ledová... Ale veverka je veverka :D 88%
Doktoři (2017) (seriál)
I když jsem dal "Nemocnici Motol" na Primě 5 hvězd, "Doktoři" jsou mnohem lepší!
Dovolená s Andělem (1952)
Strašná propaganda!!!!
Dream Boy (2008)
Takový konec jsem trochu nečekal...
Druhá strana (2011) (TV film)
Velmi špatná komedie... :D :D
Druhý život (2011) (seriál)
Nechápu, jak to můžou dabovat, přeci každý Čech alespoň trochu rozumí slovensky. Jinak herci vypadají jako Arabové, to se moc nehodí na Slovensko... Takže odpad jak řešeto!
Dubček (2018)
Byl jsem naměkko...
Dům voskových figurín (2005)
To je snad nejhorší "horor", který jsem viděl... 10%