Recenze (294)
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Strašný! Karel z ciziny (Roman Vojtek) vypadá jako Ivan z Mrazíka... A ty paruky!
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
To je ale snímeček! 92%
Edith Piaf (2007)
Něco na té Edith je. Dlouho jsem přemýšlel, jestli jí dát čtyři či pět hvězdiček. Ze začátku to vypadalo na čtyři, stále jsem čekal na ONU píseň a ne a ne přijít - KONEČNĚ! Na úplném konci jsem se dočkal - Non, je ne regrette rien! A teď se divím, co dokáže jedna písnička - proměnila ze čtyr na pět hvězdiček :) 90%
Fontána (2006)
Asi Darrena nemusím (možná kromě Černé labutě). Chtěl jsem Fontáně dát tři hvězdy, ale opět ta hudba! Clint Mansell je "fakt dobrej". Někdy se na ní ještě kouknu a možná to přehodnotím, zatím je to na ****. ||||| Tak jsem se na ní koukl a přehodnocuji ze **** na *****!
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
Třix odpad!!!!
Gamer (2009)
Já bych to zpřístupnil od osmnácti let! Ta anonymita na internetu: Když si na začátku drátu píše se sexy jednadvacetiletou brunetkou či blondýnkou - ani neví, zda-li není vymyšlená, zda-li opravdu takto vypadá... ale ve skutečnosti na konci drátu si chatuje obézní padesátník v propoceném tílku, co stále a jen požírá hamburgery s hranolky a Colou... jak tomu ve třiceti procentech dopadá (alespoň v těch podprůměrných seznamkách), je to tristní! Každý si musí uvědomit s kým si píše, kdo je na druhé straně - to platí hlavně pro teenagery. Trochu zbytečný film, samej kýč v tom filmu byl. Dobré hity tam byly - hlavně "Sweet Dreams" ale od Eurythmics - nemusím Marilyna Mansona... hned na začátku filmu; piano bylo brilantní. Námět "asi prej" dobrej. Gerard Butler zazářil a i trochu ten Michael Carlyle Hall byl... dobrej celkem (ale Dexter je strašný!). Ten Castlův/Hallův baráček mi připomnělo pražské metro C stanice Střížkov :D Konečně, že je GAME OVER! Jedna hvězdička - aby se neřeklo, že jsem zlej :P
Godzilla (2014)
Nesmrtelný Aaron! Hodná Godzillka! Nechápu, proč měla Godzillka godzillčí plamenomet... Prostě to celé bylo fujkyózní! A Desplat? Nic moc... Godzilla je vlastně jako Batman nebo Spiderman či Superman - KRÁL NETVORŮ - ZACHRÁNCE MĚSTA!
Gran Torino (2008)
Uff... Úžasná podívaná, Clint vynikající! 94%
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Jsem rád, že mu netleskali, když ho slaňovali. To by bylo až moc americké!
Hadi v letadle (2006)
Těšil jsem se na ten soud... Velké zklamání, vůbec nechápu, jak se může Samuel snížit k tomuto katastrofálního snímku...