Recenze (71)
Kočky (1964)
Dobrá pointa, ale než se k ní příběh klopotně propracuje, je to občas utrpení...
Yellowstone (2018) (seriál)
Vydržel jsem dva díly. Možná to mělo být zařazeno spíše v žánru sci-fi. Absolutně nevěrohodné, přes čáru vyfabulované, na efekt natočené. Hloupé. Nesmírně hloupé...
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Tahle úchylná slátanina má 82 %? Debilizace společnosti je završena...
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Tento film je mistrovským scenáristickým dílem. Ukazuje, jak neochvějní lidé dokážou být, když předstírají, že nepravda je pravda. Není lepší metafora pro současný stav kapitálových trhů a politického válčení než tento snímek Stanleyho Kubricka.
Slavíci v kleci (2004)
Nechal jsem se nalákat tou spoustou ocenění a vysokým hodnocením zde na ČSFD. Velké zklamání. Trapná, předvídatelná, těžko uvěřitelná slátanina plná klišé...
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) (2015) (seriál)
První dvě série jsou super jízda, při které divák autorům odpustí i spoustu nesmyslů, které tam nacpali, pak jde ale kvalita hodně dolů a čtvrtá série snad ani neměla vzniknout. Taková snůška absurdních nesmyslů se hned tak nevidí...
Český žurnál - Děti státu (2017) (epizoda)
Norsko jako prototyp novodobého fašistického státu a Barnevernet jako novodobé gestapo. Jako by se zhmotnily některé pasáže z Orwellova románu "1984"...
Lucifer (2016) (seriál)
Pilot vypadal docela nadějně, ale pak už je to jen sbírka těch nejstupidnějších klišé...
RINO - Příběh špióna (2016)
Knížku Vladimíra Ševely "Český krtek v CIA" jsem přečetl jedním dechem, ale tento dokument se fakt nepovedl. Zdlouhavé, chaotické, a pro ty, kdo nečetli předlohu asi také dost nesrozumitelné...