Recenze (217)
Věc (1982)
Mrazivý horor z mrazivého prostředí, podtržený ještě temnou hudbou Italského skladatele Morriconneho. Ze svého žánru je to naprostá špička - 5*
Smrtonosná past (1988)
Když nezabijou oni jeho, zabije on je.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Pro mě osobně nejlepší díl ze série Indiana Jones. Temný film doprovázený temnou hudbou Johna Williamse, dvorního skladatele Spielberga se skvělou výpravou - 5*
Predátor 2 (1990)
Jednička je prostě jednička, i když hudba Alana Silvestriho je vynikající a Danny Glover taky, tak prostě na Arnieho nemaj.
Predátor (1987)
Akční sci-fi klasika, skvělá hudba Alana Silvestriho a hlavně nepřekonatelný Arnie. K režisérovi Johnu Mctiernanovi mám spojeny hlavně dva filmy - Smrtonosná past (Bruce Willis) a právě Predátor. 5*
Vetřelci (1986)
Scénář a režie geniální James Cameron, skvělá Sigourney - 5*
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Tady je to úplně obráceně s jedničkou, docela dobrá akce, ale příběh = nula.