Poslední recenze (13)
Přízraky v Benátkách (2023)
Viděno při csfd projekci - musím říct, že jsem byla lehce skepticka, ale na film jsem nakonec vyrazila. Předchozí díly mě moc nezaujaly, něco jim chybělo.. a já jako milovník Poirota, na který jsme koukaly po obědě s babičkou.. ale dala jsem tomu šanci- a dobře jsem udělala. Jsem lekavy člověk, takže na mě tato atmosféra fungovala vcelku dobře, a ikdyz jsem vraha odhadla už cca v prvních 15 min filmu (asi bych měla číst i jiné knihy než krimi), film se mi líbil a tak dávám 4*:) k dokonalosti nakroceno, ale přeci jen , trochu chybělo
Oppenheimer (2023)
* americky Prometheus * Na film jsem se od oznámení velmi těšila, tušila jsem, že to bude Nolan jak ho známe. Myslela jsem, že mě nemůže překvapit příběh, který čteme z učebnic dějepisu, jak jsem se mýlila. Na konci titulků jsem byla absolutně rozebrána, tím zrcadlem společnosti, tou tihou zodpovědnosti,.. hudba, dialogy, obraz,.. 5* je samozřejmostí
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší pohádka, stále i po tolika letech si u mě drží zaslouzene 1. Místo. Nesmrtelné hlášky, které doslova až zlidovely..no nebudu rebel a dám 5* ;)