Recenze (16)
Podivuhodné příběhy (1968)
Veliké zklamání.
Tady to musí být (2011)
"Ať se stane cokoliv, nezapomeň, že to bude vždy součástí tvého bytí."
Alenka v říši divů (2010)
Určitě zapracoval efekt 3D a má laska k Burtnovi a Deppovi:)), proto dávám 5hvězdiček...
Revizoři (2003)
Tento film se mi moc líbil...trošku smíchu, napětí, mysterióznosti...stojí za podívání
Po krk v extázi (2004)
První film, kde jsem poprvé spozorovala D.Craiga a musím říct, že mě uchvátily nejen jeho nebesky modré oči, ale taky jeho herecké kvality...
Mejdan v Las Vegas (2008)
Film u kterého můžete perfektně vypnout a může se stát, že i usnete...
Její oči (2003)
Smutný příběh o ženě, která je týrana svým manželem. Film také ukazuje snahu muže změnit se a začít znova od začátku. Snaha je však marná.
Amélie z Montmartru (2001)
Nádherný film o věčném tématu a to...lásce...jedinečná Adrey Tautou
Proč? (1987)
Dobře natočený film, který ukázal, že agrese fanoušků je někdy opravdu velká, a taky to, že to není záložitost jen dnešní doby...
Skrytá identita (2006)
Dobrý film a ještě lepší herecké výkony...,,dokonalé krysy" DiCaprio, Damon, Nicholson...