Recenze (34)
Chudáčci (2023)
Tak tohle nemělo chybu. Dokonaly vizuál, vynikající herecké výkony, originální dialogy.
Barbie (2023)
nic moc, vydržet do konce bylo nad mé síly.
Avatar: The Way of Water (2022)
No, nevim. Bylo nás na projekci několik a shodli jsme se na tom, že jednička byla o hodně lepší.
Po čem muži touží 2 (2022)
tak tohle jsem nedala,
Blade Runner 2049 (2017)
tak tohle bylo podivné, zmatené a asi tak trikrat delší než bylo pro mne prijatelne, zábava nic moc, ale hezke efekty, za mne ztráta času.
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
nema chybu, vtipné, poučné, výstižně, bezvadny komentář a krásná hlavni hrdinka,
Duna (2021)
nuda, nuda, nuda, ale zpracovaná vizualne velice hezky, nedokoukala jsem.
Mrazík (1964)
to nemá chybu, jen by mne zajimalo, jestli to.mysleli autori vážně, nebo je to vydařená parodie.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
tak jsem vydržela koukat asi deset minut. Obsazení perfektní, ale ty dialogy fuj. V seriálu Most to bylo něco jiného, to byla parta křupanů a vulgarity byly přirozené, většinou i vtipné a k věci, ale tohle?
Ochotní dospělí (1992)
proboha co tohle bylo?