Recenze (88)
Chléb náš vezdejší (2005)
Velmi kvalitne spracovany dokument. Zo zaciatku mi chybal nejaky ten koment, nejake fakty k tomu alebo tak, no casom som zistil ze to vobec nieje potrebne. Bez prikrasleni prestrena KRUTA realita...ukazka toho, ako sa sprava clovek,aky je kruty, bezcitny a nenazrany.Zviera pre cloveka uz nieje zivy tvor, ale obycajna vec, na ktorej vobec nezalezi...
Věčný žid (1940)
Podobne pocity ako po pozreti tohto ,,dokumentu´´ som mal uz iba pri precitani Stareho zakona.
Zodiac (2007)
Lahky priemer. Filmy tohto rangu mam rad, a od Finchera som cakal poriadnu supu! Ale na paradny Seven sa to nechyta. Dost zdlhave, malo napinave a ten koniec toho tiez vela nepriniesol .
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Neviem ako to hodnotit...preto sa radsej zdrzim,a tentokrat hodnotit nebudem .Ale cele by som to mohol opisat ako : ,,WTF!!!´´ Velmi zvlastny film, ktory sa urcite oplati pozriet, ale treba mat nanho naladu. Obcas som mal pocit ze sledujem film od Teryho Gilliama : ) Velmi zaujimave a posobive, ale neviem ci by som bol ochotny,respektive schopny pustit sa do sledovania tohto filmu este raz...mam take zmiesane pocity, neviem ci to bolo tak dobre az to bolo zle, alebo to bolo take zle az to bolo dobre : )
Gran Torino (2008)
Hmmm...je tu co dodat? Myslel som si, ze v 21. storoci sa uz film takehoto razu nenatoci...ale vidno ze stara skola este zije! DOKONALOST vo vsetkych smeroch, MAJSTROVSKE DIELO, ABSOLUTORIUM.... nezabudnutelny film, tak obrovska sila...ja to vlastne ani neviem opisat. a ani neviem ci sa to vobec slovami opisat da...
Yes Man (2008)
Paradna komedia! : ) Typicke Carreyovske...mam ho celkom rad, komedie proste vie, je to rodeny sasek : ) Pribeh bol fajn, vsetko krasne sedelo,aj koniec bol velmi dobry.Tiez vyborna muzika.Tomuto filmu nemam co vytknut, mozno troska vela reklamy a komercie...
Superpoldové (2001)
POdla mna velmi slusna komedia. Ja som sa velmi pobavil.
Ruská archa (2002)
Velkolepe a netradicne. nic podobne som doteraz este nevidel. Aj ked miestami som sa trosicku nudil, bolo to super.
Otec a syn (2003)
Tento film na mna posobil velmi zvlastne...ba az bizarne, samozrejme v dobrom slova zmysle. Trosicku pochmurny dej,aspon na mna tak posobil...ale velmi silny! V podstate sa mi to velmi pacilo, aj ked po skonceni som nevedel co si mam mysliet a mal som zmiesane pocity...
Zítra bude líp (2000)
Prijemny filmik ,,bez deja.´´ Pekna a hlavne zabavna ukazka obycajneho zivota obycajnych ludi. Tak troska francuzsky woody allen : )