Recenze (1 269)
Batman (2022)
batman meets se7en - asi takhle..naprosta pecka
Jack Reacher (2022) (seriál)
konečně pořádný Reacher a to sem filmy s Cruisem neviděl...Alana mam rad od blooddrive a tohle mu kurevsky sedlo.. pilot namrd a chci vic :D
Dexter - Zůstane to v rodině (2022) (epizoda)
pulzujici varlata!
Severní vody (2021) (seriál)
ty vole colin je neskutecny prase, zasranej dobytek, zkurvenej primitiv a je tak demonickej ze strhne celej serial pro sebe, vetsiho zkurvence jsem dlouhou dobu nevidel a moje srdicko jasa! dokonalost kurva! takovej hit jako krava a nic sem nevedel a zabilo me to! drax nejvetsi svine v historii serialu/filmu maybe!
Spartakus - Válka zatracených (2013) (série)
3serie 90% epictejsi,vypravnejsi s poradny jatka..jak tem sycakum clovek fandi tak ho ten konec pak sejme...naprosta pecka a radost koukat na milovane postavy - spartakus,crixus,gannicus !!! 🥺
Spartakus - Krev a písek (2010) (série)
hrozne top 1serie 100%
Dexter - Studený start (2021) (epizoda)
10/10 ten zacatek s hudbou byla dokonala harmonie..no a poslednich cca 15min jsem ani nedychal a brecel radosti a uspokojenim!
See - Série 2 (2021) (série)
kurva to je sleha! posledni dil, mistrovske dilo!
Sebevražedný oddíl (2021)
neskutecna mrda tyvole! uz ted to miluju! Jebu moji mamu !! 😂😂
Carlitova cesta (1993)
pacino diskotekovej kral! 😍 totalni pecka..klasika vole!