Recenze (302)
All of Us Strangers (2023)
Vydržel jsem do konce, což není samozřejmost. Ale nadšení se nekoná, ani závěr mě nijak neodrovnal. 60%
Aftersun (2022)
Mám rád nezávislé festivalové filmy, ale tohle je nudný odpad. Film nudí od začátku do konce, žádný děj, žádná myšlenka.
Politicky nekorektní zprávy (2019) (pořad)
Poďobaná sněhová vločka brečí o tom, jak se jí nelíbí současný svět
Sisu (2022)
nejlepší finský film, co jsem viděl
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Při první projekci jsem nudou usnul, napodruhé jsem to dokázal dokoukat, ale 60% max.
Tetris (2023)
Asi jsem viděl nějaký jiný film než ostatní, protože jsem se nudil od začátku do konce
Velryba (2022)
70%
Top Gun (1986)
Jednička je dobrý film, odpovídající době. Dvojka je totální sračka, co kromě vykrádání jedničky nic nepřinesla. Nechápu to hodnocení, mělo by to být přesně opačně. Jednička tak 80% a dvojka max 60%.
Black Adam (2022)
Tento film nestojí ani za pirátské stahování, ultimátní sračka k nerozeznání od Marvelu
Barbar (2022)
Atmosféra, hudba, netradiční záporák... 90%!!!