Poslední recenze (499)
Od soumraku do úsvitu (1996)
Niežeby nebolo na čo pozerať, len toto nie je film podľa môjho gusta. Ku koncu som to už vnímala ako komédiu. Za Rodrigueza, Juliette Lewis a maskérov, ktorí sa tu vážne namakali, dávam 3*.
Utajený (2005)
Režisérovi sa podarilo úplne ma vtiahnuť do deja. Dusná atmosféra by sa dala krájať. Zaujímavo ukázané, že karma je zdarma a ak spravíte zlý skutok v detstve, môže vás to dobehnúť v dospelosti, keď to najmenej očakávate. Daniel Auteuil, Juliette Binoche a Annie Girardot nesklamali.
Eismayer (2022)
Eismayer a Falak, jeden so záväzkom, jeden slobodný. Netuším, aké sú pomery v našej armáde, ale iste nie také tolerantné ako v rakúskej. Eismayer s rodinou a rozbehnutou vojenskou kariérou, musel urobiť vážne rozhodnutie, keď sa rozhodol svoj vzťah s Falakom zverejniť. Pri tomto filme by som zniesla ešte plus 15 minút. Stále sa totiž niečo dialo a dej doslova utekal. Spracovanie sa mi páčilo, stačil by totiž iba malý krok vedľa a sledovali by sme gay porno. Režisér si to však ustrážil. A ústredná dvojica vyzerá spolu dobre tak vo filme, ako aj v realite. 75%
Poslední deníček (1)
Barbara
Sen