Poslední recenze (23)
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Obrovské zklamání. To je to jediné co se dá napsat. Po prvních dvou geniálních sériích přišla třetí, odlehčenější, což bylo celkem fajn. Čtvrtá ale poslala celou sérii definitivně do vod teenagerských pseudohororů, u kterých záleží jen a pouze na cool vizuálu. Relativně zajímavá příběhová linka je rozředěna hromadou trapného balastu a všechno trvá neúměrně dlouho. Možná kdyby mi bylo 14 (což už dávno není) tak se u toho budu bavit.
Na nože: Glass Onion (2022)
Oproti prvnímu filmu je to zoufale utahné, nudné a bez špetky nápadu. Tvůrci evidentně vsadili na to, že v pokračování musí být všeho víc a podobně jako v případě dortu pejska a kočičky to rozhodně není ku prospěchu věci. Příběhová linka je trivální, že snad hloupější být nemůže. Flashbacky, různé zpomalené záběry, exploze a další děsně cool věci se na sebe vrší bez ladu a skladu, až to člověka otráví. Co se hereckých výkonů týká, tak Daniel Craig je na svém obvyklém standardu, který potěší. Přehrávající Edwarda Norton je už ale místy dost otravný a k ostatním postavám je snad lepší se nevyjadřovat. Téměř dvě a půl hodiny instantní nudy.
Plážový povaleč (2019)
Hodinu a půl dlouhá vycpávka. Mohl to být pohodový biják, dát tomu alepsoň trochu děj a nebo to dooprady odvázat. Tady se neděje lautr nic a aby to byla opradu psychadelická jízda tak, tomu zase dost schází.