Oblíbené seriály (8)
Dexter (2006)
Právě jsem dokoukal poslední (dvanáctý) díl. Celej seriál jsem zvládnul za 2 dny. Jo to prostě bomba!!! Neskutečně skvělej seriál. Prostě nešlo nepustit si další díl. Kdyby jsem včera ráno neměl zkoušku, tak jsem ho snad dal celej v kuse :-) Výběr hlavního představile je dokonalej. Prostě bych jen chválil. Ty co neviděli a nevadí jim pohled na krev ať určitě napraví. My ostatní zatím musíme čekat na podzim 2007 a na nové díly.
Kancl (2005)
Dr. House (2004)
Přátelé (1994)
Ztraceni (2004)
Pomalu začínám tento seriál nenávidět. Děj jednotlivých dílů je tak napínavý a zajímavý, že člověn nemůže odtrhnout oči. A když díl konečně zkončí, tak ten konec je takový, že hned musím pustit další díl. A to už je ve tři hodiny ráno docela problém :-)) Po zhlédnutí první série jsem proto nemohl dát jinak, než plný počet hvězdiček.
Sherlock (2010)
Rok 2010 byl rokem Sherlocka. Zatímco filmové zpracování je takové odlehčené, tak atmosféra v této minisérii se dá krájet jen velmi ostrým nožem. Vynikající zpracování (texty v obraze, prolínání záběrů,...), výběr hlavních představitelů a skvělý scénář je to, proč chcete další a další díly. Čekání do podzimu bude dlouhé, ale věřím, že se vyplatí.