Poslední recenze (115)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Ďalší film hodený do odpadu odpadov... Samozrejme nemôžem dať ani 1 hviezdu, lebo nudnejší a odpornejší film v celom svojom živote som ešte nevidel :)
Kung Fu Panda 4 (2024)
Priblblá zábava, ktorá absolútne nenadväzuje na Kung Fu Panda 3 a ničí celý lore, čo si budovali celé 3 filmy. Strašne moc sa zameriavajú na deti a nevychádza im to... Musia pochopiť, že tie deti, čo kedysi pozerali Kung Fu Panda, už dávno nie sú deťami. Film má absolútne priblblého záporáka, teda záporačku a samotné finále nie je to, čo som od toho očakával. Samozrejme, tento film neberiem vážne a absolútne ho nikdy v živote nebudem registrovať ako plnohodnotné pokračovanie trilógie, keďže chceli zas a znova nahrabať peniaze veľmi nasilu tlačeným humorom a animáciou, ktorá je horšia ako v posledných 2 filmoch... Ako wait a minute, sme v roku 2024 a oni nedokážu urobiť animáciu lepšiu ako predošlé diely? Nepozerateľné! 2/5
Duna: Část druhá (2024)
Celkom zážitok, cinematografia je vrchol, čo dneska filmový priemysel dokáže ponúknuť. Samozrejme, ale nemôžem dať filmu plných 5/5, nachádza sa tam viac menších chybičiek, ktoré mi docela vadili, jednou s tých vecí je zbytočne dlhá stopáž scén. Chápem, je to dráma, ale predĺžovať scény, ktoré sú už ajtak dosť dlhé, je docela blbosť... Každopádne na samotný soundtrack nemám žiadne výhrady, keďže ten produkuje samotný Hans Zimmer. Je to popcornovica a hlavne dosť zaujímavé sci-fi, ktoré ale na samotný Interstellar nehrabe ani po päty. Hodnotím 4/5
Poslední deníček (2)
Najkreatívnejší seriál poslednej doby
V skratke opísaný seriál The Bear (seriál) (2022)