Recenze (124)
Kosmonaut z Čech (2024)
Nebavilo, nebavilo, nebavilo mě to. Pokus o jakou si “uměleckou” scifi. Jen pokus…Nic víc. Je to celé falešné.
Fúrie Paříže (2024) (seriál)
Fantasy kravina…
Napoleon (2023)
Bohužel, bohužel…Tenhle film se moc nepovedl.Obrovská režijní práce nezachránila příliš popisný scénář. Ten je největší slabinou. Z tohohle materiálu se měl udělat třídílný Tv seriál a mohlo to být snesitelnější.
The New Look - Jen počkej, však uvidíš (2024) (epizoda)
Po pěti dílech…Zajímavý seriál, nenudil jsem se. Těším se na další díly.
Trestní rejstřík - Šedesátdvojky (2024) (epizoda)
7.díl nejslabší, mizerie. Bez děje, jen jakási pseudo psychologická hra…
Sisu (2022)
Zcela nevěrohodná blbost. Jediné plus, sympatický hlavní představitel. Vypnul jsem to cca po deseti minutách, když se kryje jakousi puklicí proti kulometné střelbě…
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Slušná zábava, byť pohádka…
Temný případ - Part 4 (2024) (epizoda)
4.dílem končím, vydržel jsem to jen kvůli Jodii Fosterové, kterou mám rád. Ale dál už to nejde….deprese na depresi, samí ztroskotanci, nelogičnosti, prostě hovadina. Kdyby tam všechny postavy umrzli, tak je mi to fuk. Tohle pokračování se prostě nepovedlo!
The Long Shadow - Episode 5 (2023) (epizoda)
Dnes jsem shlédl už 5.díl, pořád skvělé. Nejlepší seriál posledních let!
Reality (2023)
Nevydržel jsem ani deset minut. Ten film napsali a režírovali amatéři