Recenze (423)
Světáci (1969)
Geniální film, pohoda, chytrá sranda, příjemná muzika. A dá se zkouknout podvacátý a pořád se bavím :-)
Nexus (1994)
To se nedá popsat, to musí vidět ! Jednu hvězdu ale dávám - za kouzlo nechtěného humoru :-) Herci, dialogy, kulisy - všechno je tak šílený, že se tomu skoro nedá věřit. A ještě neuvěřitelnější je, že to i v roce 2015 opakovaně odvysílala podobně mizerná česká TV stanice ...
Otec Brown (2013) (seriál)
Je to příjemný odpočinkový seriál, vůbec nechápu nízká hodnocení.
Sváteční vyjížďka (1962)
Vyborny film s naprosto zbytecnym koncem, ktery nema opodstatneni a shazuje razem cele vyzneni filmu a jeho poetiky a otaciho uplne jinam, proto musim hodnoceni snizit.
Muži v offsidu (2010) (divadelní záznam)
Pohodové představení, rozhodně zvedne náladu a pobaví. Přesto musím ubrat jednu hvězdu - některé "komické" výstupy byly přecejen zbytečně pokleslé (starý Habásko a sousedka, opilecká artistika apod.) a děj a dialogy si zasloužil trochu víc pozornosti, takhle představení bylo spíš příjemným pásmem hudebních čísel. Kritizovat naopak nemlůžu Otu Jiráka a hlavně dvojici V.Havelka a P.Nakládalová.
Království (2013) (seriál)
Viděl jsem jen kousky letmo při přepínání programů, ale uplně mi to stačilo. Je to něco příšernýho ... To už snad radši turecký seriál Tisíc a jedna noc :-)
Muži v offsidu (1931)
Klasika s dokonalým Hugo Haasem a Jindřichem Plachtou. Snad jen Eman Fiala byl na roli už trochu starý, ale dá se to překousnout.
Instinkt lovce (1999)
Slaby a pitomoucky ... k tomu nesnesitelne trapna infantilnost "Bu" tomu dava ponekud pedofilni nadech ...
Bez motivu (1971)
Až na trošku nelogický konec velmi dobrá detektivka.
Poklad z Yankee Zephyru (1981)
Jako teenagerovi se mi tenhle film libil a ani po letech neztratil zabavnost - 3*. Dalsi za povedene letecke sceny bez trapnych pocitacovych triku. A posledni za krasne zabery novozelandske prirody. A hlavne je to stary poctive udelany, normalni film, zadna moderni akcni sragora ...