Recenze (148)
Monty Pythonův létající cirkus (1969) (seriál)
Průkopníci novodobých skečů a hlavně pravého britského humoru...
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Na Oscara to sice není, ale co se nedá Fincherovi upřít je, že film udělal lépe než Oplev. Je to dynamičtější, temnější, má to větší spád. Dle mého názoru ve všech směrech lepší. Za mě 4*
Na Hromnice o den více (1993)
Idylická atmosféra, milostné sblížení a všudypřítomná zima. Udělejte si svařák, sedněte si do křesla, protože na zimní večery, je tenhle film zkrátka kouzelný.
Na nože! (2010) (pořad)
Pan Pohlreich se snažil navázat na jeho úspěšné Ano, šéfe! z první série. Bohužel pořad Na nože! už je čistá reality show a tudíž takovou atraktivitu již nemá...
Neúplatní (1987)
Do filmů jako Mafiáni, Kmotr... tomu přeci jenom něco chybí. Hlubší děj, více "zákulisních" tahanic tolik typických pro gangsterky a přeci jenom již zmiňovaný soundtrack byl velkým krokem vedle (místy je hudba až fakt komická). Na druhou stranu výkon Costnera, De Nira brilantní. De Niro opět ukázal, že v takových to rolích je kovaný a Costner při jednom ze svých prvních snímků, že hraní mu není vůbec cizí. Pohodové a neúplatné 4*
Nikdy to nevzdávej (2008)
Filmům jako Krvavý sport, Lví srdce sice už dávno odzvonilo, snímek Nikdy to nevzdávej ale opět ukazuje že bojové sporty, zápasení a rvačky ve filmech byly, jsou a vždycky budou. Pokud se chce člověk odreagovat a nevadí mu toto téma, vřele doporučuji. Nutno pozdvihnout dějovou stránku filmu, která je mnohem koukatelnější než filmy z 80. a přelom 90. let. Krásné a zasloužené tři hvězdy.
Obvyklí podezřelí (1995)
Jsem zvědav jestli někdo natočí lepší krimi než tento skvost. Jestliže jsem dal L. A. - Přísně tajné pět hvězd, tak tento snímek ho předčil. Vynikající scénář, skvělá režie a neméně skvělé výkony herců - především opět famózní Kevin Spacey. Kdo neviděl tento snímek, neví jak by měla vypadat dokonalá detektivka po všech stránkách. 5,5* kdyby to šlo:o))
Pád do ticha (2003)
Ačkoliv nemám rád filmy tohoto směru a ražení, byl jsem nadšený, jak bylo vše reálně a zároveň nenuceně naservírováno. 4*
Pan Magor (1997)
Název plně vystihuje film...prostě magorskej...
Pan účetní jde do důchodu (1988)
Škoda že v tom důchodu nezůstal a natočil ještě další díly...člověk by měl vědět, kdy se má přestat...už tohle je zbytečný kus filmařského materiálu vyhozených oknem...