Recenze (251)
Ultimátum - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Stačil prvý diel, viac ich nemám chuť vidieť. Slabé.
Veselé vánice (2022) (seriál)
Vianočné pohladenie po duši na severský spôsob. Nie príliš veselý, ale zato seriál plný ľudskosti, ktorý sa drží na uzde pred prílišnou dávkou vianočnej gýčovitosti. Oplatí sa pozrieť.
Zakletá jeskyně (2022)
Komplikovaný a nie príliš originálny príbeh. Nesympatické postavy. Hviezdička navyše za zábery prírody.
Český slavík 21 (2021) (pořad)
Háma a Sokol boli celkom fajn, za nich palec hore. Janeček a Řezník boli úplne mimo. Za nich jednu hviezdu uberám. Inak by to boli solídne 3*.
Iveta - Episode 3 (2021) (epizoda)
Návrat k slovenskému priemeru. Kúzlo prvého dielu je preč a nastúpila nuda. Zápletka s bratom má potenciál, dám šancu ešte jednému dielu.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Konečne dospelácky film o superhrdinoch.
Ochránce (2021) (seriál)
Pre mňa český seriál roku 2021.
Ochránce - Hidžáb (2021) (epizoda)
Skvelý diel. Plusové body za otvorenie ťažkej témy.
Přání Ježíškovi (2021)
Na poľský originál to nemá. Pekný film, ale emočne viac plochý a herecky ani zďaleka tak podarený ako jeho predloha. Stačí vidieť raz a potom sa vrátiť k Listom do M.
Vykopávky (2021)
Taký ten neznámy a nenápadný film, ktorý náhodou nájdete na Netflixe a potom zistíte, že je najkrajší aký ste za posledné obdobie videli.