Poslední recenze (19)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Potom co jsem viděl Rychle a zběsile 5 jsem myslel, že nic horšího už přijít nemůže...Spletl jsem se :) Víc k tomu nemam.
Divoši (2012)
Já snad ani nevim. Mám z toho dost smíšený pocity. Parádně zlej Del Toro (užíval jsem si ho). Pak ošklivej Travolta. Blake Lively nesnášim. A kluci (jak mariňák, tak zahradník) jsou drsný asi jako medvídci na hraní. Ale zase to byl slušnej akčňák. Takže tak nějak půl na půl.
Lars a jeho vážná známost (2007)
Podle mě trošku nedoceněnej film. Na csfd celkem častej jev. Bohužel. Myslim, že by si zasloužil víc procent a samozřejmně víc hvězd. Já mu dám 5. Protože to bylo vtipný, smutný a originální. A Ryan Gosling? Tomu bych za to snad dal oscara, protože byl výbornej..