Recenze (2 052)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Paráda! Jen jsem nepochopil čím se predátoři živí v tom dokonalém světě plném symbiózy a porozumění;-) Ale jinak fakt skvělý film.
Spotlight (2015)
Super. Podle mého názoru výborně napsané, natočené, zahrané...nemám co vytknout.
Druhá míza (2015)
Mě to nadchlo. Al Pacino geniální, dialogy super...uvěřitelný, milý příběh, který opravdu potěší.
V hlavě (2015)
Hvězda navíc za mimořádnou kreativitu...velmi povedený film.
Narcos (2015) (seriál)
Plato o plomo!:-)
Šťastné údolí (2014) (seriál)
Takové tuctové vyvrcholení celé série mi přišlo škoda...Jinak seriál je výborný a má super prvky krimi i psycho dramatu (jak se rodina vyrovnává s existencí Ryana). Plný počet si zaslouží za dokonalý 4 díl, jehož závěr mne naprosto dostal a málem jsem si při něm napětím ukousal nehty. Také hl. herečka Sarah Lancashire je fantastická.
Pohled zevnitř: Americká mafie (2013) (seriál)
Moc zajímavé hlavně díky schopnosti dát významné mafiánské události do souvislostí a odhalit pro mne dosud neznámé autentické video záznamy, audio nahrávky a fotografie.
Pořád se něco děje (1995) (pořad)
Geniální
Bill Burr: You People Are All the Same (2012) (TV film)
29 year old lizard:-))
Conan (2010) (pořad)
Conan je génius.