Recenze (561)
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Možná to není humor zrovna na úrovni, ale já se náramně bavila během celého filmu. U některých scén mi vyhrkly i slzy do oci. Jim Carrey je Komik s velkým K a mě se na tuhle střeštěninu opravdu bavilo dívat.
Iron Man 2 (2010)
Iron Man 2 mi přijde o něco slabší než jednička. Film je pořád hodně dobrý, ale já v něm postrádala "momenty překvapení" právě z prvního dílu. Ne že by film neměl co nabdnout, nebo byste od začátku věděli, co se stane, ale jisté napětí a zvědavost z prvníhu dílu, se z dvojky vytratily.
Poslední polibek (2006)
Pravdivý příběh o tom, jak málo stačí k tomu, aby člověk přišel o vše... Jak říká Uzel "Zatloukat, zatloukat, zatloukat" jinak stačí malinko a jste v pytli...
Kajínek (2010)
Film na českou kinematografii průměrný, příběh na Českou republiku dechberoucí.. Příběh snaž mediálně nejznámějšího českého vězně mě opravdu zaujal. O pozadí filmu nebo o případu Jiřího Kajínka jsem se sice víc nezajímala, a proto nemohu hodnotit pravdivost snímku, mě ale bavil, a peněz za lístek do kina nelituji.
Všichni jsou v pohodě (2009)
Že život je pes, to už všichni vědí, ale když se vám toho zaráz nakupí prostě moc, není to žádná sranda... Stejně jako tento film, žádnou komedii nečekejte, raději si běžte užívat života, než zestárnete a skončíte jako De Niro.
Modrý samet (1986)
Další z Lynchových podivných, zvrhlých a chvílemi pravdu nechutných filmů, ale přesto je v něm něco lehkého a 'krásného'... jako... no jako samet :)
Číslo 9 (2009)
Skvělá animace, skvělý příběh, skvělé postavy a skvělě vyrovnaná atmosféra... prostě doporučuju!
Trestná lavice (2005)
Nečekaně dobře jsem se bavila :D víc takových komedií!!... Tohle je ten pravej film na uvolnění nebo na sobotní škaredej večer. Takže popcorn, pivečko a zachumlat se do peřin.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Typická anglická akční/krimi komedie, se závěrem, který se dá očekávat již od prvních scén. Ale přesto to, co vyplňuje místo mezi úvodem a TÍM jasným koncem, mě velice mile překvapilo. Humor, akce, napětí.. Mě u sledování zkrátka nic nechybělo a mohu všem vřele doporučit jako (smysluplnou) oddychovku na sobotní večer :).
Po přečtení spalte (2008)
"Butterfly effect" - tak bych charakterizovala tenhle film, ve kterém sledujeme několik postav, jejichž osudy jsou vzájemně propletené a kterým se postupně začne hroutit celý život kvůli jednomu ztracnému CD... Největší plus tohoto filmu vidím ve velké množství odlišných charakterů, které se snaží změnit svůj život k lepšímu, ale sledem absurdních událostí se vše, o co usilovali, změní v jednu velkou katastrofu, která se nehodí na nic lepšího, než na podpal :).