Oblíbené filmy (10)
Leopardí žena (1938)
He's the man I'm going to marry. He doesn't know it, but I am. Naprosto geniální!!! Screwball komedie zrovna nepatří mezi mé nejoblíbenější žánry, ale tahle musí každému kdo ji viděl přirůst k srdci. Katharine Hepburnová zde skutečně definuje slovo okouzlujcí a při pohledu Caryho Granta se nedokážete neusmívat. Na tomhle filmu se dá vyzdvihnou snad všechno. Fascinující. 100+ %
Pearl Harbor (2001)
Judy (2019)
Temná pasáž (1947)
Ukradená vzducholoď (1966)
Pošťák vždy zvoní dvakrát (1946)
Šarlatová ulice (1945)
Jezdci noci (1940)
Krásný film, velice příjemná až odlehčená první polovina s velmi sympatickou dvojicí bratrů a milou Ann Sheridanovou. Ta noirovka tu však nemůže chybět a jen, co se na scéně objeví Ida Lupino, atmosféra začíná pomalu, ale jistě houstnout. Kdo by to byl řekl, ale hrdou, prohnanou a zároveň zoufalou mrchu jsem si z ní nejprve nedokázal ani představit. Noir se štastným koncem je taky přeci jen trochu rarita a tady se to v rukou zkušeného režiséra Raoula Walshe povedlo bravurně. Ta energie z celého filmu i některých typicky amerických zvyků musí snad každého uchvátit. Nechci se nad tím už dál rozplívat, ale jinak to vážně nejde. Tenhle film prostě baví, děsí i fascinuje. 98%