Poslední recenze (21)
Králova zahradnice (2014)
Moc příjemný film.Neříkám,že si ho v nejbližší době zopakuji,ale kritiky ostatních uživatelů filmu trochu křivdí.Myslím si,že si pan Rickman rozhodně ostudu neuřízl.Budiž mu země lehká.
Padesát odstínů šedi (2015)
Ač jsem od toho moc nečekala ,(četla jsem všechny tři knihy) byla jsem velmi mile překvapená.Třetinu filmu jsem se smála a třetinu filmu snila.Odsejpalo to,dialogy nevázly,výkony obou byly přesvědčivé a hudba parádní.Tentokrát mi není líto,že jsem nečekala až to bude ke stažení a šla jsem do kina. Na pokračování jsem zvědavá.
Neznámý (2011)
Co na to říct.Snad jen Liam Neeson.Jen z úcty k němu jsem film dokoukala.Zvláštní efekty vůbec nebyly zvláštní.Zřejmě nízký rozpočet,protože z každého výbuchu nebo autonehody čouhala jen "práce" na PC.A to ještě hodně slabá.Myslím,že se během natáčení neublížilo žádné zápalce a nevypotřeboval plyn v zapalovači. Podobnost s Jasonem Bournem čistě náhodná?Těžko. Proč jeden z padouchů třem lidem,kteří se bránili, trhne vazem,ale pro našeho hrdinu,který je upoutaný na lůžko a bránit se nemůže ,chystá smrt tak zdlouhavou,že bych si během té doby stihla dojít nakoupit ?? Samozřejmě,že jsem viděla i horší filmy,ale s Neesnem byl tenhle nejhorší.
Poslední deníček (1)
BEST FILM EVER
best film ever