Recenze (120)
Hurá do basy (2006)
Celkem blbost, ale pobavila:D
Bobule (2008)
Od tohoto filmu jsem moc neočekával, ale byl jsem velmi příjemně překvapen. Přispěli k tomu i výborné herecké výkony herců v hlavních rolích. Hlavně Lukáš Langmajer perlil...
Kancl (2001) (seriál)
Typický suchý anglický humor. Hlavní představitel je vtipný tím, že vůbec není vtipný, ale on sám si myslí, že ano. Kamera je minimálně hodně zajímavá. Škoda, že tento seriál měl tak málo dílů.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Nejlepší z nejlepších!!! "Už to vím, Bůh je - a jsem to já"
Blbý a blbější (1994)
To by člověk neveřil, jak může být příběh o dvou intelektuálně utlumených lidech vtipný. I když humor je z těch nejdebilnějších. Jednou jsme zkřížili Blenheima a Bostonského teriéra. Pojmenovali jsme ho Blbost...
Návrat do budoucnosti III (1990)
Velmi důstojné zakončení nejlepší sci-fi trilogie. Slabší než jednička, lepší než dvojka... A ten vlak na konci chci!!!
Návrat do budoucnosti II (1989)
Asi o trochu slabší než první díl, ale pořád to stačí s přehledem na 5*
Návrat do budoucnosti (1985)
První díl z trilogie BTTF je asi nejlepší sci-fi co jsem viděl. Skvělí herci a opravdu dokonalý scénář. Na jedničku se můžu dívat pořád dokola...
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Dokonalý film... Škoda, že byl natočen v roce 1994. Forest Gump byl v bojích o Oscary holt těžká konkurence. Ale pro mě je tenhle film naprostý skvost... Jasných 5*!!!!!
Obchodník se smrtí (2005)
Prostě bomba film... "Dodával jsem zbraně každé armádě kromě Armády spásy. Prodával jsem muslimům samopaly Uzi vyrobené v Izraeli. Fašistům náboje vyrobené komunisty. Vozil jsem zbraně do Afghánistánu, když bojovali proti mým krajanům. Ale s bin Ládinem jsem neobchodoval. Ne z mravních důvodů. Platil tehdy nekrytými šeky