Recenze (8)
Scrooge (1951)
Celkom dobrý vianočný film to že má viac ako sedemdesiat rokov a je čiernobiely mu pridáva atmosféru ale práve kôli štýlu akým bol natočený je miestami dosť nudný a niekoľkokrát som pozeral na čas koľko ešte ostáva dokonca aj tak je to celkom kvalitný a oplatí sa k nemu vrátiť každé vianoce. 65%
Napoleon (2023)
Asi najväčšie sklamanie tohto roka. Od Napoleona som čakal že bude patriť medzi najlepšie historické filmy ale dostal som urýchlený (a aj tak nudný) zostrih najdôležitejších momentov jeho života ešte k tomu historicky nepresne. Napriek tomu si myslím že film sa oplatí vidieť kôli vynikajúcemu vizuálu a skvelému spracovaniu bitiek.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Aj keď sa o túto tému zaujímam, stopáž tri a pol hodiny mi prišla až moc a keďže má film pomalšie tempo začínal ma po asi dvoch hodinách nudiť a začínal som zaspávať aj keď ma nakoniec posledných tridsať minút prebralo z kina som odchádzal z pocitom že mi tam niečo chýbalo( alebo skôr že je tam niečo navyše) aj tak je to veľmi kvalitný film ktorý sa oplatí vidieť.
Krotitelé duchů (1984)
Mňa keď som bol dieťa táto teraz už klasika obišla a preto nemám na to žiadne spomienky. Tých 107 minút mi ubehlo celkom rýchlo ale nahlas som sa nezasmial ani raz a aj príbeh a hlavne záverečný súboj mi prišiel že bol urobený na rýchlo.60%
Vocasy na tripu (2023)
Niektoré vtipy sa im tu vážne podarili a smial som sa (hlavne na začiatku) postupom času však film začal strácať tempo a vtipy už boli slabšie aj tak ale celkom kvalitná zábava na 90 min a možno si to ešte párkrát pozriem
Taxi do Tobruku (1960)
Na inak veľmi dobrom filme v celku ma trochu sklamal koniec ktorý bol oproti celému filmu ktorý sa miestami až vliekol veľmi urýchlený. Film ale aj tak naplnil moje očakávania a vynikajúco podal že spolu bojujeme len preto že sa dobre nepoznáme.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Pre mňa určite najlepší western(áno lepší aj ako Vtedy na západe), vždy keď mám čas sa k nemu rád vrátim aj keď 3hodinová stopáž je na mňa trochu moc v tomto filme som sa na hodinky nepozrel ani raz. Všetci traja herci podávajú vynikajúci výkon a všetko to doplňuje geniálna hudba od Morriconeho. Kedže teraz sa na westerny pomaly zabúda a nevzniká ich toľko ako kedysi pochybujem že niekedy uvidím lepší.
Hannibal: Nepřítel Říma (2006) (TV film)
Celkom dobrý oddychový nízkorozpočtový dokument ktorý síce po vizuálnej stránke nevyzerá najlepšie ale dejovo je zaujímavý a celkom zábavný (okrem konca pri ktorom som sa trochu nudil). Chýbalo mi tu ale niečo viac o Hanibalovi a jeho osobnom živote keďže toto skôr mapovalo len jeho najznámejšie bitky, neviem ale či má film bavil natoľko aby som si ho ešte raz pozrel.