Recenze (16)
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Pěkná pohádka, pěkné prostředí, skvělé herecké výkony, nikdo se nepitvoří a nad vším ční vynikající Berenika Kohoutová.
Její tělo (2023)
Stačí si zde přečíst obsah filmu a tím je řečeno vše, vůbec nic jiného ve filmu není, žádná zápletka, vztahy, vývoj postavy, proniknutí do světa sportu či porna, prostě nic. Germani bohužel většinu filmu nabízí stejný naštvaný pohled a asi dvakrát se pokusí o smích, skoro nemluví, nevysvětluje, prostě nic. Pokud by vás snad lákala nějaká erotika, tak nemá smysl, veškeré "porno" scény se zde točí v kupodivu v podprsence :-))
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Bomba roku, po velmi dobré jedničce přichází výborná dvojka, které nechybí nic, příběh má švih, akci, humor a efekty na úrovni amerických velkofilmů, byl to úžasný zážitek a dvě hodiny utekly jako nic. Viděno 8.11. na předpremiéře ve Slovanském domu.
Princ Mamánek (2022)
Poslední měsíc jsem navštívil dva české filmy na které jsem se hodně těšil a které se sobě velmi podobají, nejen výbornou kamerou a lokacemi, obsazením dvou nyní hlavních herců, ale i cestou v lese a vztahem dvou hlavních hrdinů, který vzniká podobně bez emocí a vývoje. Ten druhý byl Jan Žižka :-)
Andílci za školou (2022)
Super muzikál, chytlavé písničky, at si kdo chce co chce říká, Michal David prostě umí :-) Je fajn, že dal šanci mladým, ze kterých srší energie a elán.
1. MISE - Příliš úspěšná praxe (2021) (epizoda)
Druhý díl přinesl velké zlepšení oproti prvnímu.
1. MISE - Hof a Hof (2021) (epizoda)
Okopírovaná růžovka, plytký děj, papundeklové kulisy :-(
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Rasistický seriál, který ukazuje jak si černoši krásně žili jako šlechtici, zatímco oni trpěli v podpalubí otrokářských lodí :-(
Habermannův mlýn (2010)
Odpad za lživou propagandu.
Božena - Epizoda 3 (2021) (epizoda)
S další epizodou šla kvalita rapidně dolu, Geislerová hraje stále stejně unyle jako vždy, bez emocí. Na svou roli je stará, hraje Němcovou, které ještě není ani 30 a jí přitom 44, blíže by byla výborná Kameníková a Geislerové bych dal v nejnutnějším případě čtvrtou epizodu s nemocnou Němcovou.