Poslední recenze (16)
Wonder Woman (2017)
Byl to první DC film, který jsem kdy viděla a nezklamal, okouzlující Gal Gadot sice chyběl nějaký ten herecký projev, ale to dokážete pominout a nevnímat, pokud se to nijak netáhne a není zbytečně zdlouhavé, což není. Pro obdoledne, nebo večer strávený s kamarády je to stav ideál
Vyprávěj (2009) (seriál)
tohle je moje srdcovka na kterou nedám dopustit. Viděla jsem to snad 40x a ono je to stále prostě dobrý. Pojí se mi to s dětstvím a člověk se vždycky trochu víc pousměje, když ho tenhle dobový seriál hodí zpátky do ranného dětství a kdykoliv to dá ČTčko znovu neodolám a prostě to musím vidět
Chirurgové (2005) (seriál)
Tak po dvou letech dlouhého sledování jsem se dobrala konce, smysl tenhle seriál začal postrádat už když překročil 10. sérii a vlastně je z toho taková ordinace jenom v zahraničí, ale když se do toho zamilujete od prvního dílu, tak přestanete řešit jestli jste viděli 20 dílů nebo rovnou všech 400 a prostě to milujete dál a máte odhodlání sledovat jak nakonec teda meredith grey dopadne a kdy už teda konečně owen hunt dostane padáka a vlastně nakonec se jedná o velmi příjemný kousek, který kvalitu mírně postrádá, ale o zábavu se jistě postará.