Recenze (311)
Carrie (2013)
kdyby tam nehrala Julianne, bylo by to tak na jednu hvězdičku, a to mám pro Hit Girl slabost..
Zápisník jedné lásky (2004)
nějak v poslední době měknu bo co; že se dostávám k podobným filmům..
Lásky čas (2013)
objektivně to samozřejmě na pět hvězdiček není a už jsem daný nápad viděl několikrát ale stejně si nemůžu pomoct v tom, že při titulcích má člověk ten krásnej "pětihvězdičkovej" pocit a tak subjektivně vypínám pro tyto filmy mozek a hodnotím srdcem.. Tvl, čtu si to po sobě a jdu se zahrabat.. ale těch pět tam nechám..
Šmejdi (2013)
za tema, o kterem se diky dokumentu mluvi jednu hvezdicku a za agitaci za znesvepravneni nekterych senioru druhou. Podbizive jednostranne alibisticky sestrihano; a z inteligence osoby s iq houpaciho kone delaji obet. Ukazme si na ne..
Rivalové (2013)
Pět za to, že si to nedokážu představit netočený líp a za Hansovu hudbu.
Pád Bílého domu (2013)
Nejkoukatelnější odpad, jakej sem kdy viděl a dodíval se. V podstatě podle plakátu do detailu víte přesně o čem film je takže stačí vidět jen plakát a ušetříte si 118 minut Vašeho života.
Raubíř Ralf (2012)
hrál jsem většinu a deja vu funguje na 100%
Na divoké vlně (2012)
Z filmu pří,p cíáká nadšení pro věc a pozitivníí pohled na negativa; moc rád jsem se svezl na téhle vlně..
Sedm psychopatů (2012)
Po Brugách druhej film, co mě nudil a ultimálně mě dialoy nebavil.. kdy kombinujete kombinované, vzniká sračka..
Ratatouille (2007)
Nemo nenemo, máme doma dvě a bude jich třicet!