Recenze (311)
Kick-Ass (2010)
Až ve svém životě budu potřebovat superhrdinu, zavolám do starostovy kanceláře a na oblohu se rozsvítí speciální znamení. Ve tvaru obrovského čuráka..
2012: Soudný den (2008)
sračka.
Cestující (2008)
Anne má u mě stigma, které si vytvořila už jen z tv ukázek na Deník princezny (ano, i z 30ti sekundového shotu si racionálně lze udělat obrázek, který se neliší od hodinuapůl trvajícího utrpení) a to ji u mne poznamenalo na její celo hereckou kariéru. Passengers je tak jen připomenutím si, že skutečně jen máloco, o čem si myslím, že je sračka, sračkou ve skutečnosti není..
Octopus (2000)
Více mě zaujaly reklamy v přestávkách než samotný film. Na Mucosolvan a Coca-colu steně jako film Zero. Vysílání by mělo by být zařazeno mezi půl čtvrtou a pátou ranní, aby se zabránilo ztrátě soudnosti se na tohle dívat namísto sexu či hodnotného spánku.
Úkladná vražda (2006)
Na Nikki jsem se vydržel dívat i s českým dabingem na Nově a upřímně bych se díval i na záznam z mistrovství houbaření, kdyby tam vystupovala. Film si udržuje pozornost přes ne příliš nápadité dialogy bikinama a smyslnými rty; ten zbytek je jaksi jen do počtu a vlasně mě to ani neirituje..
50x a stále poprvé (2004)
Sentimentální romantická ptákovina, která u mě boduje tak maximálně mroži.
Vikingové II (2008)
akční, líbivé, překombinované futuretro
Výměna (2008)
Už dlouho jsem neviděl drama s tak poutavým dějem.
Půlnoční vlak (2008)
Tady se citát hodí jako málokdy jindy: Please, step away from a meat..
Černé ovce (2006)
Je to béééééčko, ale natolik pro mou maličkost se zásadním charakterem ovcí, že prostě nemůžu hodnotit níže. Ovce za volantem, prdící ovce, či ovce ukusující pohlavní úd dávají dohromady nezapomenutelnou esencí výstřednosti, ujetosti a vtipu.