Recenze (31)
Silent Hill (2006)
Perfektní zpracování počítačové hry, kamera jakoby přesně snimala postavu za kterou hrajete, výborná atmosféra a dobře ztvárněn monstra, vytknout se dá snad jen příliš ukvapený a dialogy prošpikovaný závěr, ve kterém se může člověk snadno ztratit.
Creep 2 (2017)
Opět platí, druhý díl, větší rozpočet, více herců a větší slátanina, škoda, že dvojka neudržela minimálně stejnou kvalitu, jako jednička.
Creep (2014)
Zábavný found footage snímek u kterého bystré oko po pár minutách odhalí, že to až tak vážný FF kousek nebude. Ano jde to, v celém filmu jsem nepočítal dva herce, kteří dokáží pokrýt celou stopáž. Pokud Vám zrovna nejde o vstávání vlasů na hlavě, klidně to zkuste.
History of Evil (2024)
Prvních 10 minut, jsem myslel, že jsem se spletl a pustil si nějaký Béčkový sci-fi, pak se to začalo celkem dobře rozjíždět a noční scény byly celkem fajn.pak jako když utne se vše zastavilo a film se přesunul k hranici totální nudy. Škoda času.
Domácí vězení (2014)
Nedávno mi kolega, který si ujíždí na filmech z 80 a 90 let říkal, že mu momentálně nejvíc sedí mix hororu a komedie.Jako příklad uvedl Krotitelé duchů, to mi zrovna jako horror nepřipadá, ale komedie je to slušná. A proč o tom píší, protože tenhle film je přesně to pravé, trochu více hororu ale branná s velkým nadhledem. Už kvůli příběhu, kterou by mohl leckterý duchařský film závidět a také díky atmosféře a spádu opravdu vřele doporučuji.
Vřískot 6 (2023)
Mně tento žánr moc nesedí a Vřískot teprve ne. Šestka to nijak nevylepšila. Měl jsem pocit, že koukám na nějakou krvavější kriminálku, propletenou, aby se v tom čert vůbec vyznal. Tvůrci se snaží z malé vymáčknout co nejvíce.. Jenže, kde nic není smrt nebere.Snad už je to definitivně za námi.
Tichý experiment (2014)
Film kombinující prvky FF s velkým rozpočtem, psycholožka thriller s nádechem tajemna. Vše uplacené dohromady v jednu nesmyslnou a nezáživnou kouly nic neříkajícího balastu. Pro někoho, kdo se chce bát absolutně zbytečné, pro toho, kdo chce nad dějem přemýšlet zbytečně dlouhé. Zkrátka další z nic neříkajících snímku, který jsou dnes bohužel mraky. Zajímavost: ve filmu se několikrát na stěně objeví malba králíka, který se až moc podobá hračce z filmu Caveat.
Tunel smrti (2005)
Pro pána krále, co to bylo za blbost,vůbec to nedávalo smysl, absolutně zmršené postavy se celý film.nahánějí po chodbách nějakého rádoby sanatoria, utíkají před něčím, o čem nemáte ani potuchy, co by to mohlo být a konec, darmo mluvit.Jeden bod, za občas dobrou kameru, jinak nuda, nuda, šeď, šeď.
Vozka smrti (1921)
Nepovažuji se o sobě tvrdit, že jsem nějaký filmový kritik, k tomuto snímku jsem se dostal úplnou náhodou a jsem za to rád, Jako fanoušek hororu, jsem věděl s čím asi budu mít do činění, jenže konečný verdikt úplně překonal má očekávání.Vůbec se mi nechtělo věřit, že takto spracovaný film bude sto let po svém natočení s přehledem konkurovat moderní produkci, která poslední dobou nestojí za.nic. Doporučuji se podívat, ovšem nedoporučuji si k němu přisednout s depresivní náladou.
Temnota přichází (2016)
Nevím proč mi tento snímek připomínal Znamení v trochu strašidelnějším duchu a s nádechem mystiky. S tím strašením to ovšem nebylo nějak překotné a horor se snad ani nejednalo. Celá výprava a herecké výkony, také nebyly nijak světoborné, spíš takový lepší průměr, ale na druhou stranu příběh byl dobře odvyprávěn a dával smyl. Takže z toho nebude nijak odvaření, ale také Vás to neurazí a neunudí k smrti.