Poslední recenze (12)
Její tělo (2023)
Dobře zahrané i zrežírované, skvělý soundtrack. Že chybí motivace, drama a já nevím co? Není to občas osvobozující?
Dvojník (2022)
Fantastický hyperrealismus à la Dostojevského Krokodýl. Pokud to někomu připadá přitažené za vlasy nebo mu v tom naopak chybí ten „gore”, nechť si přečte zdejší komentáře k tomuto filmu;-)
Když prší slzy (2022)
Hvězdičky jsou zčásti vyrovnávací, nějaké vady zejména pokud jde o scénář a některé herecké výkony (netýká se dvou hlavních protagonistek) by se našly a product placement je pro mě stále nesnesitelnou produkční zkratkou, nicméně žádným odpadem ten film není. Seriózní námět, obstojně natočený, soundtrack povedený. Kontrast tělesného spojení vynuceného a dobrovolného je zde ukázán tak jasně, že by se v tom snad dokázal zorientovat i leckterý soudní znalec. O budoucnosti režisérky mám vzhledem k avizovaným projektům trochu pochyby, ale třeba je rozptýlí. Kernová je myslím docela talentovaná, snad jí ještě uvidíme a uslyšíme.